måndag 20 augusti 2007

Mina söta barn - näbbarna

I lördags gifte mina barns pappa sig med Åsa. Barnen var näbbar och otroligt nervösa för detta. Agnes tyckte att det skulle bli skönt att de nu gifte sig till slut. För "de har varit så himla stressade hela tiden".

På morgonen kom barnen till mig, lämnade av en något stressad brudgum. Jag tog barnen, duschade dem och åkte till min vän K som är frisör. Hon klippte, lockade och sprayade barnens hår så de blev jättefina. Sedan åkte vi och snabb-köpte en present och sedan hem för omkädning.

Anton pratade hela tiden -oavbrutet - nästan mer än vanligt. Agnes var sammanbiten och helt tyst. Tänk så olika två syskon hanterar sin nervositet. Men allt gick bra! Barnen fick massa beröm från alla gäster där. Efter vigseln åkte J och jag hem och väntade på att barnen skulle ringa och säga att de var trötta. Kl 23.30 ringde exet och meddelade att Agnes hade kroknat, När jag kom fram till Tyresö slott hade hon redan somnat. Vaknade sedan arg som ett bi för att hon inte hade hunnit dansa till Cara Mia.

11 kommentarer:

badanka sa...

sjukt sjukt söta!

tanja sa...

Säger som Åsa, vad söta de är dina älsklingar! Vad snyggt det var med orange detaljer.

Kram

Anonym sa...

Vackert foto när de sitter brevid varandra i kyrkan!!! :) *kram*

Anonym sa...

Så otroligt fina dina barn är Malin. Fortsätt att vara stolt över dem.
// Syréne

MiaMaria sa...

Så fina de var :) Snyggt med det orangea, lite ovanligt på bröllop, eller?

Elisabeth sa...

Så söta de är! Helt bedårande!!!

Malin sa...

Tack! Håller med min far som sa "helt objektivt så är de verkligen väldigt söta" haha

Anonym sa...

De är verkligen söta :) Bästa bilden var nog ändå den som var tagen utanför kyrkan...

Malin sa...

Jaha, men OK då! För alla som undrar vilken fantastisk fotograf som tagit bilden på barnen utanför kurkan så är det Johan!!!!

OK???

Malin sa...

Jag menade ju kyrkan! Ifall ni inte förstod det!

Anonym sa...

Mmm då är jag nöjd min älskade ;)