måndag 13 augusti 2007

Jobbångest

Nu är semestern helt klart slut. Inga otydligheter, inga planerade resor, lediga dagar eller tid att slappa. I juni var planerna många, måla, bygga, fixa - nu inser vi att vi inte gjort något alls av detta - bara latat oss, löst Soduko, läst böcker, surfat, solat, kollat film, gosat och rest.

I morse hade jag ont i magen, lite hjärtklappning och mådde illa. Fick nästan panik för att åka till jobbet - jag som älskar mitt jobb! Efter 15 minuter här så känns det lite bättre.

Alla ni som börjar jobbet idag - hoppas ni har haft en lika skön semester som jag har haft. Fem dagar kvar så är det lördag! Det är inte så illa!

(bilden lånad från underbara Dilbert-serien)


kram!
/klart slut från kontorsstolen

3 kommentarer:

MiaMaria sa...

Låter som en skön sommar, man behöver ta ledigt på riktigt ibland :) Jag hade kommit över en sväng om inte bilen lät som ett reaplan, men jag kommer på onsdag :)

tanja sa...

Välkommen tillbaka på jobbet! Nu är det bara två dagar kvar till onsdag, det ska bli så skoj.

Kram

clara sa...

åh malin malin så väl jag förstår dej!!!!