fredag 15 juni 2007

Inspirerad av Peterlina

Hittade en lista hos Peterlina. Har lite trist i väntan på att barnens film ska sluta så jag svara på den.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?

Nej, Martin hette han och bodde i Karlskronatrakten nära min kusin.

2. Har du sett din bästa vän gråta?

Oja, de flesta av mina vänner är nog lika sentimentala som jag.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?

Öööh uppvuxen på 70-talet. Fanns vitaminer då?

4. Vad åt du senast?

Tacos såklart - det är ju fredag!

5. Har du fått någon komplimang idag?

Älsklingen står just nu och viskar vackra ord i mitt öra.

6. Har du varit med i en rättegång?

Nej

7. Är du polare med grannarna?

Nej vi har precis flyttat

8. Vilka språk pratar din mamma?

Svenska och lite halvdassig engelska. troligen lite tyska me'!

9. Vilka länder har du bott i?

Sverige och Wales

10. Senaste piercingen?

I naveln

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

Igår när jag hämtade min kvarlämnade bil hos pappa i Bromma

12. Gay?

Nej, men glad...

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?

Jo tack alltför ofta!

14. Har du äggat någon?

Que!

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej, jag använder mitt till annat

17. Har du varit på stranden?

Ja men inte på ett tag nu.

18. Har du haft en stalker?

Nen som tur är

19. Minns du dina/din musiklärares namn?

Nej men jag minns hur de såg ut och vad de gillade för musik

20. Hur bra är din syn?

Utan linser eller glasögon hittar jag inte ens till bilen

21. Har du varit på ett party?

Ja, studentmottagning i onsdags och 60-årsfest i lördags

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Ja i en sådan där bur kanske

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

Tja att du antagligen gillar lammkött eftersom den ena är 21 och den andra 18

24. Har du varit utomlands?

Ja, men inte tillräckligt

25. Har du sett din bästa vän naken?

Självklart!

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

Många har varit roligta. Det senaste var ju bara en månad sedan och det var supertrevligt och kul på alla sätt och vis

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

(kopierar Karolinas svar för det var så kul) De skulle nog mest undra varför jag börjat skolan utan att berätta det för dem...

28. Var är dina syskon just nu?

En i Usa troligen på Yoga eller magdans. H är nog hemma i Uppsala. A är väl hos sin tjej eller på fest. D kanske pluggar till sista tentan eller sitter på någon skum klubb och häckar.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?

Glömmer så fort

30. Vem ringde dig senast?
Mormor

31. Vilken tid gick du upp imorse?

Klockan ringde 07 och sedan gick jag upp 7.45

32. Vad ska du göra i helgen?

jobba och umgås med familjen

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

Eftersom jag kört över min mobil så är det lite svårt att läsa mina SMS

34. När var du riktigt sjuk senast?

Minns inte. Är lite snuvig ibland men riktigt dålig har jag nog inte varit sedan jag var magsjuk i vintras.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?

Brukar inte ta på kändisar.

36. Vad finns i din bakficka?

Tomt!

37. Har du färglinser?

Nej vanliga

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?

Sov som en stock

39. Vad är det första du gör på morgonen?

Kissar!

40. Vad ska du göra efter det här?

Natta tre barn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ler glatt åt dina svar:)
Vi saknade dig ikväll. Jag har faktiskt lagt upp enny blogg så snart så ska jag byta upp mig :) Ha det gott1 Kram Mia