tisdag 2 juni 2009

Reklamation

*ring, ring*

-SMHI godmorgon!
- Hej, jag skulle vilja göra en reklamation
- Jaha, vad är det som är fel
- Jo, det här vädret känns inte bra. Jag ska ha utflykt med fritids ikväll och Carina är ute på hajk. Så det här är inte riktigt vad jag hade tänkt mig.
- Oj då, det måste blivit något missförstånd. Skulle det kännas bättre med 20 grader och sol
- Ja, tack gärna!
- Men då fixar vi det på en gång. Vi gör en ominstallation så ska det vara klart inom några minuter
- Tack så mycket!

Kanske i framtiden....

6 kommentarer:

Katarina sa...

Den var bra. Kan jag bli av med min förkylning som inte ger sig på samma sätt. Saknar dig. Kram!

MonasUniversum sa...

I wish.

clara sa...

jamen guuuu, du skulle kunna bli nån slags förbättringskonsult!

Herr o fru Lundin sa...

Håller med dig! Säkert finns nåt sånt i framtiden... Hoppad du mår bra!

PoK Tanja

jasonbob sa...

yeezy
jordan 1 off white
paul george shoes
cheap jordans
hermes belt
balenciaga sneakers
off white clothing
longchamp
jordan shoes
hermes online

shoatea sa...

i6u36m6q79 z3e23o8x41 n5c97f1v40 l5k05i4r14 e4p70h5k09 y1o89t0u59