söndag 8 mars 2009

Mamma är alltid mamma

Vår underbara mamma har tagit på sig arbetet med att laga matlådor åt Lovisa. Lovisa tränar Volleyboll några dagar i veckan och hinner inte äta middag. Så hon får fixa detta själv och om hon själv får välja så blir det pyttipanna 3 dagar i veckan. Så mamma lagar skinklådor åt henne och idag kom hon hit med 6 stycken. I rättvisans namn så ska ju lillasyster också få något så mamma köper kakor, chokladbollar, dammsugare och prusciutto åt henne. Jag och syster fick vår beskärda del i form av falukorv, köttfärs, räkor, röd "kaviar", ost och en del annat gott.

Inte nog med detta....mamma skänkte mig sin gamla dator eftersom jag inte lyckas få igång internet på min stationära. Abrakadabra så funkar allt som det ska. Så nu har jag internet på datorn och kan jobba, surfa, maila, chatta etc igen.

Tack mamma du är världens bästa!

4 kommentarer:

Maria sa...

Mammor är bra gulliga va??
kram på dig å så ses vi i morgon va...ska vi börja med en prommis i skogen????

Monica sa...

SNÄLL MAMMA DU HAR ;)

Herr o fru Lundin sa...

Din gulliga mammas gener har gått vidare till dig!! Kram och tack för senast!

Suzie sa...

Vill åsså ha en sån mamma....