tisdag 30 december 2008

Mellandagshopping


Detta köpte jag idag för julklappspengana. Jo jag var ju tvungen att skjuta till lite själv. Men tack mormor för det fina batteriet som jag blev såååååå glad för!!!! Jag ska använda det varje dag, så mycket tycker jag om det!

Skitbil!!!! Ska köpa cykel tror jag.

Men vem ska få den stora äran att montera ur och montera i?


tadam *trumvirvel*



.......jo JAG!!!!! Hurra!

Vill rikta ett (återigen) stort tack till vännen Peter som förbarmade sig över mig, hjälpte mig att surfa fram batteriet på nätet samt skjutsade mig till Biltema för att köpa det. Han envisades också med att bära det. Tur att du inte tappade det i huvudet på mannen därinne Peter (som du nästan gjorde) annars hade han ju inte kunnat förklara för mig hur man byter batteri i bilen.

8 kommentarer:

Monica sa...

tur det finns sånna som Peter ;)
Och batteriet vaaaar jäääättesnygggt!
Kan du inte scrappa lite på den ?
Gott nytt år till dig och familjen!!
KRAMAR

~Karin~ sa...

Tjena raring!
Tackar för gratulationerna i bloggen ang. min julklapp :)

Morr va trist när bilar inte bara funkar! Tur att du fick hjälp å fixa iaf!

Gott Nytt År önskar jag dig o barnen!

kram /Karin

Storasyster sa...

Peter, betyder ju ursprungligen klippa... Så det är ju bra att han lever upp till sitt namn :D... Gott nytt på dig, och låt ditt 2009 bli btydligt bättre än 2008
// Sol på dig

MonasUniversum sa...

Gott nytt år vännen, såg messet igår; du borde ha ringt på!

Jag hoppas att nästa år blir precis så som du vill/önskar. Om man håller tummarna riktigt hårt så går önskan igenom. Har jag hört. Hälsa honom.

Kram

Malin sa...

Mona: honom? Antar att du menar Johan? Ska hälsa när vi hörs.

Anonym sa...

Om det är till nån tröst gick mina julklappspengar till det samma från samma butik.....blir galen på denna penningslukande bil....
Kramis/LenaS

Maria sa...

E d ett dior batteri darling???

Gott slut på dig vännen...ses snart!!
kramisar

Unknown sa...

Alltså jag >>KAN oxå byta batteri och ladda batterier och byta däck, tanka, byta tändstift, ställa tå in och ut ( dvs ställa om så att man får en bätttre balans i raten då bilen itne över eller understyr, lufta bromsar, fylla på och byta motorolja, fylla luft i däcken, hona motorer, och tvätta bilar. Så du får gärna ringa mig om bil service:) Hoppas vi ses snart. Kram och God Fortsättning Kram Mia