måndag 3 november 2008

Myshelg

Har haft en myshelg med barnen. Fredagskvällen bjöd på japansk mat och sedan film och godis i sängen. Lördagen inleddes med långfrukost och sedan en shoppingtur i Farsta och Sickla. Sedan tv-tittande och mer godis (kom inga spöken så vi fick allt godis själva). På söndagen kom mamma och Katarina över och hjälpte till med målande och förberedelser till ännu mer målning.

Första rummet är nu färdigt. Hade jag en kamera som fungerade skulle jag fota, men det får bli när allt är på plats. Så ikväll flyttar vi in sakerna i barnens rum så kan jag börja på nästa rum. Skulle vara kul att få renovera i sitt EGET hus någongång! Även om det är helt OK att fixa i syrrans.

4 kommentarer:

Herr o fru Lundin sa...

Har tänkt på dig och undrat hur du haft/har det - skönt att läsa om din helg! Kram på dig och hoppas vi snart ses!!!

Monica sa...

hpoppas du far tag i lagenhetr snart. kRAM ;)

Peter sa...

Jag tänker på dig jättemycket Malin. Skönt att du låter händerna arbeta så huvudet blir upptaget med annat mellan varven.

P

Peter sa...

Kul att se dig fit for fight igen.
Plus.
Att jag såg en ny sida av Malin idag.


Mina tankar till er båda - i hopp om att ni finner lycka där varhelst ni letar.
Ingen är helt ond. Ingen är helt god.
Vill man åka Ferrari så kan man inte klaga på baksätet.
Vill man köra Scania så ska man inte klaga på fartegenskaperna.
Både du och mr X är goda människor. Byggda, av arv, gener och erfarenhet, till olika specifikationer bara.

Björnbamsekramar från mig till Världens Bästa Malin.


P