torsdag 4 september 2008

Dagens göromål

En ledig dag som spederats med följande:
tandläkarberök (gratis för han klantade sig förra gången)
Klippning (gratis för bästisen är frisör - tack Karin!)
Lunch på MC Donalds Drive-thru, 39 kr (2 cheeseburgare och en liten cola, intogs körandes)
Kaffe hos syster med borttagande av tapetbård
Körde syster till Fredells - handlade själv inget
Körde syster till Claes Ohlson - handlade inget
Bolaget 189 kr (rosévin till helgen)
En tur in till stan och tillbaka 40 kr. Skulle kört syster till Skatteverkets fölkbokföring, men 20 meter innan vägtullen kom hon på att hon inte hade alla papper med sig. Så det blev en tur över halva Södermalm för att sedan köra hemåt
Handla mat på Konsum xkr (blev färdig Skaldjurslasagne, gott men trist eftersom Johan är i Bryssel och jag är ensam hemma)

Sitter här nu och undrar om jag ska städa, scrappa eller bara vara....

3 kommentarer:

MonasUniversum sa...

VAR HÅLLER DU HUS! Jag saknade dig på Formex!

Monica sa...

men det var länge sen !
Du har fullt upp ser jag...
härligt och ha systern hemma ;)
Sen kanske det var på matöppet du var *ler*,tänk att vi aldrig går på varandra, jag får väl börja handla på matöppet istället;)

jasonbob sa...

yeezy boost
pandora bracelet
supreme clothing
kobe basketball shoes
yeezy 380
kyrie 3
pandora
goyard tote
air jordan
kyrie 6