torsdag 19 juni 2008

Utmanad

Jag blev utmanad av Catharina som mest sitter hemma och väntar på bebis (eller hur?)

Här kommer utmaningen:
  • The Rules
  • Post rules at the beginning of the post.
  • Answer all the questions.
  • Tag 6 people, and go to their blog and leave a comment to inform them that they’ve been tagged and asking them to read your blog.
  • Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer.

What were you doing ten years ago?
Juni 1998 var jag gravid i 8:e månaden. Vi sannade hemma den sommaren och jobbade på huset som vi hade köpt 2 år tidigare. Minns att jag stod och skrapade ett fönster i värmen. Jag var faktiskt sjukskriven från mitt jobb som controller på NCC eftersom jag hade svårt med stressen just då. Fönstret som jag fixade tog låååång tid att göra färdigt.

What are five things on your to-do list today?
Laga förrätten till kvällens middag
Ringa mamma
Dricka en flaska skumpa för att fira semestern som (typ) börjar idag
Kanske dammsuga bottenvåningen
Tömma diskmaskinen eftersom inte Anton är hemma. Annars är det hans jobb.

Places you’ve lived?

Viksjö, Träkvista, Gärdet, Östermalm, Vasastan, Linköping (på 5 olika ställen), Wales, Enskede & nu i Nacka


What are 5 things you would do if you were a billionaire?
Köpa ett jättehus med sjötomt i Nacka
Köpa ny bil
Ha världens ballaste bröllopsfest för minst 150 personer
Köpa en superduper-stor och snygg butikslokal till Papprika
Resa jorden runt med alla barnen ett år (som om vi skulle få det för deras andra bio-föräldrar!!!)


Utmanar alla som har lust att svara. Ingen nämnd och ingen glömd!

2 kommentarer:

Catharina sa...

Precis, jag väntar och väntar ;-)

Här blir nog ingen bebis förrän efter den 7:e tror jag. Men vem vet.

Kram C

Hur gör djur? sa...

vilken mysig blogg!!