tisdag 30 oktober 2007

prioriteringar

I helgen ska jag ställa ut på Syfestivalen i Sollentuna. De senaste veckorna har jag ritat monter, åkt kors och tvärs för att köpa saker, planerat och packat. Men igår fick jag något ryck och började storstäda i butiken. Dammsög i fönster, på lister, under allt ända ner i källaren. Idag har jag träningsvärk i muskeln som sitter bak på överarmen. Det s.k. gäddhänget alltså! Säger det något om hur ofta jag tränar eller hur ofta jag dammsuger - eller kanske båda. Skäms lite nu!

3 kommentarer:

Maria sa...

Asgarvar...vet ur det känns, själv var jag hod doktorn och trodde jag fått bröstcancer, det kändes konstigt under armhålan och gjorde ont som fan.....
Sen började det göra ont under den andra armhålan, då kom jag ju på att jag tränat pilates....brigth va?

clara sa...

hahaha sjuka människor... träningsvärk eller cancer- båda lika troliga hahaha.

FANTASTISKT kul att träffa dej igår Malin. Du är så FANTASTISKT rolig. Jag blev FANTASTISKT glad. hahaha Kram kram

jasonbob sa...

supreme outlet
jordans
yeezy boost
moncler outlet
balenciaga sneakers
steph curry shoes
stephen curry shoes
supreme hoodie
yeezy boost 380
goyard bags