måndag 14 maj 2007

Dagens glädjor

* Jag har inte lika ont i huvudet idag som igår!
* Pia bjöd på hembakta bullar och jag kan ju lika gärna äta 2 eftersom jag redan väger lite för mycket.
* Mitt blåmärke på armbågen syns knappt eftersom jag använde "brun-utan-sol" med mindre lyckat resultat
* Har superdåligt med pengar, vilket är bra eftersom jag inte köper en massa onyttig mat
* Man får cancer av mina Crocs (Foppa-tofflor), men då behöver jag ju inte skämmas för att jag rökte hela helgen. Kan skylla på skorna istället!

4 kommentarer:

Monas Universum sa...

"Pia bjöd på hembakta bullar och jag kan ju lika gärna äta 2 eftersom jag redan väger lite för mycket."

EHHHH?!

"Man får cancer av mina Crocs (Foppa-tofflor), men då behöver jag ju inte skämmas för att jag rökte hela helgen. Kan skylla på skorna istället!"

EHHH?!

Malin sa...

Öh Mona - vi har inte setts på ett tag va? Har gått upp mellan 10 och 15 kilo sedan vi sågs sist tror jag...

*pia* sa...

Vassego till bullar. Det var min glädje att kunna dela med dig och Bettan igår!

Åsa, alias virve_w sa...

*ha ha ha ha*
Det är bra att du är positiv!! :-)