onsdag 18 april 2007

Kommer ut ur garderoben

Ok jag erkänner! En del vet redan om det, men jag måste nog erkänna. Jag är förälskad! Inte sådär som jag är i Johan utan på ett annat sätt. Nej förresten - inte bara förälskad i den här människan - jag vill vara hon. Se ut som henne och ha lika balla kläder som hon och ta sådanadär härliga foton med mina lika balla och glada kompisar. Vem jag pratar om? Jo - Elsie förstås. Hon ser alltid så glad och vacker ut. Så gör hon så himla balla saker i tyg o papper och allt annat. Jag har världens bästa jobb tycker många. Men jag skapar intenting, INGENTING ALLS!!!! Jag sitter bara och betalar fakturor och går till posten. Nej jag vill vara Elsie - fast hennes man är inte så snygg. Så jag behåller Johan i alla fall. Hej då! Nu blir jag Elsie!

9 kommentarer:

Pihlina sa...

Haha! Ja, hennes jobb vill jag också ha....
Men inte hennes man... jag vill ha min man. :D
Tur det.

Tyvärr är jag varken särskilt snygg, har snygga kläder eller en massa balla polare, så jag får nog nöja mig med att ta tråkiga bilder på min bleka nuna.

tanja sa...

Du é ju för go Malin!

Scrapangel sa...

Jag tycker jag måste försöka rycka upp mig och se det positiva här i eländet... nä, nu hamnade jag där igen... jag menar, här i den underbara världen ;)

Men du hann måla rött!!! Det är inte sämre det!

Anonym sa...

Undrar om man kan hyra in lite Elsie vänner och ta kort på? Då skulle det ju se snyggt ut när man scrappar i alla fall ;)

Unknown sa...

Vi kan väl leka Elsie allihopa på maran nästa helg? Eller, du kan vara Elsie åsså kan vi sitta och titta på hur briljant duktig du är?
Det är väl en jättebra idé!!!

Fast - jag vill nog mycket hellre att du är Mallan. Annars skulle du aldrig ha tid att sitta ner och prata strunt med oss, hon verkar ju gå i 180 dygnet runt ;-)

Kram på dig!

clara sa...

i know. jag vill också.
Pinsamt nog skulle jag ta sånadär tokiga och glada bilder på mej själv och hjälp så patetikt det blev.
jag får fortsätta drömma...

Bellis sa...

Jag vill också!! Jag vill me vara sågär snygg och kreativ och konstnärlig. Fast samtidigt kan jag bli irriterad och trött på Elsie F. Ibland känns det som att hon och hela hennes liv är för perfekt.

Det där med hennes kort - det är bara att plåta! Det är ruggigt svårt att få till hennes minspel, men mycket annat går ju att knycka. Åsa och jag var ute i lördags och "lekte Elsie" med kamerorna i högsta hugg. Om inte annat så hade vi ruskigt kul... *fniss*

kram /Anna

PS. Kan nån säga åt hon den där Elsie att hon borde köpa nya glasögon åt sin gubbe? DS

Sanna F sa...

Jag hakar på och blir henne jag med! ; )

jasonbob sa...

goyard tote
air jordan
kyrie 6
moncler outlet
kyrie 6 shoes
bape clothing
yeezy boost 350
supreme outlet
jordan 12
supreme clothing