söndag 18 mars 2007

Lycka

"Jag tror inget par kan vara så lyckliga som vi" sa jag häromkvällen. Jo, svarade Johan, de som älskar varandra lika mycket som vi gör, men som har en garderob. Efter att ha haft kläderna i sopsäckar och utplacerade i tre olika byråer och två olika garderober, har vi idag varit på IKEA och handlat PAX, Sultan, Malm, Robin, Expedit, Pucko och allt vad de nu heter. För varje 5.000 man spenderar så får man en bonuscheck på 500 kr....

Hälften monterat ungefär vid kl 22. Det kan bli en lång natt.

2 kommentarer:

Maria sa...

*skrattar* Den där garderoben Pucko måste jag ha missat, är den en nyhet för säsongen eller? ;-) Ja fy tusan för att montera IKEA-möbler ihop - det om något måste vara det ultimata testet på ett pars förhållande! Vet själv hur min sambo och jag försöke bygga ihop varsin byrå samtidigt, tålamodet tröt rätt snabbt... Men så härligt med nya möbler när det väl blir klart - hoppas ni fick ordning på snickerierna till sist!

Och sent grattis till förlovning, hus och hela baletten!

Kram Maria

clara sa...

hahahaha vad du är rolig! vi är nog lyckligare än er då för vi har massa garderober- fast dom är väldigt fula så kanske inte ändå....